شمارش معکوس برای برکناری مربیان سرخپوش
 

وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  شمارش معکوس برای برکناری مربیان سرخپوش   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 51693
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

center>
 


شمارش معکوس برای برکناری مربیان سرخپوش
دیگه وقت رفتنه
پرسپوليس پس از این که مقابل فجر با نبوغ علی کریمی در دقایق پایانی برنده شد و پس از یک برد دیگر در خانه ضعف‌های خود را فراموش کرد ـ البته شوک مدیریتی هم در دو پیروزی این تیم بی‌تأثیر نبود ـ ولی همه می‌دانند که تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد، دوستی خاله خرسه رو کنار بگذاریم، این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است، پس از باخت تحقیر آمیز این تیم مقابل استقلال، هواداران این تیم توقع داشتند تا کادر فنی این تیم دستخوش تغییرات شود، حکایت این تیم مانند ماشین آخرین سیستمی است که فرمانش دست یک آدم تازه کار افتاده و به درستی نمی‌تواند رانندگی کند.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس کرمان شکست خورد تا چهارمین باخت این فصل را تجربه کند؛ افزون بر این که با این شکست به رتبه دهم سقوط کرد؛ البته تیم‌های فولاد و داماش هم امتیاز سرخپوشان پایتخت هستند و تنها به خاطر تفاضل گل در مکان‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند.

بنا بر این گزارش، ديدار مس كرمان و پرسپوليس از نظر فنى در سطح نازلى برگزار شد و دو تيم نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. مس كرمان بهتر و با برنامه تر ظاهر شد و پرسپوليس تيمى سردرگم و بى برنامه و البته با استرس بالا بود. غيبت على كريمى و البته مازيار زارع در تركيب پرسپوليس كاملاً محسوس بود و تيم حميد استيلى در ميانه ميدان به هم ريخته و سردرگم كار كرد و ‌هافبك‌هاى اين تيم نتوانستند فرصت‌هاى مناسبى براى مهاجمان اين تيم ايجاد كنند.

تیمی که شصت دقیقه برای جبران نتیجه فرصت دارد، به جای تغییر تاکتیک روی به بازی مستقیم می‌آورد و به دلخواه حریف، توپ‌های بلند می‌فرستد تا مدافعان سرزن حریف با خیال راحت دفع توپ کنند.

این گزارش ادامه می‌دهد، پرسپوليس پس از این که مقابل فجر با نبوغ علی کریمی در دقایق پایانی برنده شد و پس از یک برد دیگر در خانه ضعف‌های خود را فراموش کرد ـ البته شوک مدیریتی هم در دو پیروزی این تیم بی تأثیر نبود ـ ولی همه می‌دانند که تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد؛ بنابراین، دوستی خاله خرسه رو کنار بگذاریم. این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است، پس از باخت تحقیر آمیز این تیم مقابل استقلال، هواداران این تیم توقع داشتند تا کادر فنی این تیم دستخوش تغییرات شود، حکایت این تیم مانند ماشین آخرین سیستمی است که فرمانش دست یک آدم تازه کار افتاده و به درستی نمی‌تواند رانندگی کند.

پرسپولیس در ده بازی خود سه پیروزی به دست آورد و با دوازده امتیاز در رتبه دهم جدول است. این تیم هیچ حاشیه امنیتی ندارد، فاصله امتیازی این تیم با مس کرمان و راه آهن دو تیم از سه تیم قعرنشین به ترتیب چهار و سه امتیاز است. پس گرفتن دوازده امتیاز، برای تیم بزرگی چون پرسپولیس یک فاجعه است که باید هرچه زودتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

استیلی بازیکنی بزرگ و دوست داشتنی بود و همیشه کاملا نسبت به تیم پرسپوليس تعصب داشته و در ضمن از لحاظ اخلاقی، یکی از بااخلاق ترین بازیکنان تاریخ ایران است ولی اینها دلیل نمی‌شود که سکان پرطرفدارترین تیم در اختیارش باشد، در کنار اخلاق خوب تخصص هم باید مد نظر باشد.

معلوم نیست مربی آلمانی پرسپوليس چه کار می‌کند؛ آیا او هم از تاکتیک تیمی سر در نمی‌آورد؟ طبیعی بود تیم مس، تیم هفده جدول بعد از زدن گل پیروزی بخش به بازی بسته روی بیاورد ولی مربیان پرسپوليس هیچ تدبیری برای این کار نیندیشیدند و به جای استفاده از بازیکنان سرعتی و شکافتن دفاع مس روی به بازی مستقیم آوردند! فشنگچی بازیکن سرعتی این تیم تعویض می‌شود و رضایی همچنان در کناره‌ها دنبال توپ‌گیری است و... .

به گفته بیشتر کارشناسان، تیم پرسپوليس از نظر داشتن بازیکن مشکلی ندارد ولی در مهره چینی خوب عمل نمی‌کند و اصول اولیه دفاعی را انجام نمی‌دهند، زوج خط دفاعی این تیم اصلا خوب نیست، به گل خورده این تیم مقابل مس نگاه کنید: دفع ناقص و ناشیانه شیث رضایی مانند یک پاس گل (!) به بازیکن حریف رسید و در یک رفت و برگشت توپ به امرایی مهاجم مس رسید و با یک ضربه فنی و البته اشتباه محرز حقیقی از زاویه کاملا بسته تک گل سرنوشت ساز بازی به ثمر رسید.

در اوضاع کنونی، زوج نصرتی و نورمحمدی ایده آل است. در خط حمله کمبود ‌هادی نوروزی کاملا احساس می‌شود و معلوم نیست چه اصراری است که غلامرضا رضایی باید در همه بازیها فیکس بازی کند؛ ده بازی یک گل!

اگر مشکل تیم با یک شوک حل می‌شد، رفتن کاشانی و آمدن رویانیان، می‌توانست شوک خوبی برای تیم باشد. اما حقیقت آن است که مشکل تیم فراتر از این حرف‌هاست. تیم در زمین دارای مشکلات فنی است. بازیکنان بدون برنامه بازی می‌کنند، تعداد پاس‌های صحیح بازیکنان به ندرت دو رقمی می‌شود. تیم حتی برای ضربات آزاد نیز برنامه ندارد. تاکتیک تیم در زمان پیروزی و شکست قابل تفکیک نیست و... .

کاملا احساس می‌شود که باید روح جدیدی در کالبد این تیم بزرگ دمیده شود و اگر تغییرات صورت نگیرد، سقوط این تیم ادامه دار است.

حقیقی دروازه بانی که سال گذشته، یکی از ارکان قهرمانی پرسپوليس در جام حذفی بود، ولی در فصل جاری، گل‌های ناشیانه می‌خورد و... .


تکلیف کادر فنی پرسپولیس فردا مشخص می‌شود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تاکتیک دفاعی و ضعف گلزنی این تیم گفت: عصر دوشنبه در نشست هیأت مدیره باشگاه، عملکرد تیم را ارزیابی کرده و درباره وضعیت کادر فنی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: در دیدار مقابل مس کرمان نود دقیقه بازی در اختیار تیم ما بود و متأسفانه بر خلاف جریان بازی، گل غیرمنتظره‌ای دریافت کردیم. در مجموع این تیم پرسپولیس بود که تیم برتر میدان بود، ولی سرانجام نتیجه را واگذار کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');